succékaka och jordnötskaka!

Hej! Jag vet att min blogg är väldigt tråkig just nu men jag tog faktiskt bilder idag på falkmanska men tyvärr går det inte att ladda upp de bilderna just nu så det får bli en webbkamera bild lite längre ner. Jag och Koloud skulle till Ica för att köpa noblesse till falkmanska men så fattades 2 kr men tjejen i kassan tog av sina egna, så snällt! Men hon ska få tillbaka 2 kr av mig, det är lite taskigt annars tycker jag. Hoppas bara jag får tag på henne...

Ska snart på konståkning. Vet inte om jag ska åka men vi får se. Jag lovar att jag ska fixa problemet med mina bilder... fattar inte varför det inte ska funka.

Jag och Koloud fick med oss hem lite succékaka och jordnötskaka, inte dåligt! Det smakar underbart, mums!
Dålig kvalité, I know...



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ella
Jag är en tjej som bor i falkenberg, som ligger långt nere i svergie, i min blogg kan man läsa om min vardag.

RSS 2.0