I want the perfect moment, I wanna go tonight

Har praktiserat på falkmanska i dag, den första dagen faktiskt och det var jätte kul tycker jag! Det var väl nånting som jag fel men det var typ inte mitt fel för annars hade jag erkänt det med en gång för jag erkänner ju sånt. Men det var faktiskt roligt och det fanns saker att göra hela tiden så att man inte ens han att gå på toa nästan! Haha.
Vi fick rulla chokladbollar i coccos(strössel till småbarnen) och så fick vi hjälpa till att baka lite och servera, diska, tända ljus och köpa varor m.m.
Hoppas att det kommer lika trevliga folk resten av dagarna som det gjorde i dag.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ella
Jag är en tjej som bor i falkenberg, som ligger långt nere i svergie, i min blogg kan man läsa om min vardag.

RSS 2.0