Mi casa

Vet ni en sak jag stör mig på? Jag stör mig på att de har slutat att visa Vampire Diaries helt plötsligt! De får ju ha förvarning. Har suttit i ungefär tre timmar och målat min lägenhet till spanskan. Fick göra detta två gånger för att jag tappade bort den första teckningen, sjukt jobbigt. Men nu är det klart, måste bara lägga till lite detaljer som fönster t.ex.

Känner mig ganska duktig på något sätt. Är klar med alla läxor nästan, great!
Här är min teckning. Detta ska jag redovisa om i morgon och jag vet knappt vad jag ska säga...

 Ledsen för en tråkig bild men det får det bli nu. Ha det bra, puss!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ella
Jag är en tjej som bor i falkenberg, som ligger långt nere i svergie, i min blogg kan man läsa om min vardag.

RSS 2.0