mumsiga chokladmuffins

Blev riktigt trött efter att ha jobbat i hela 8 timmar! I morgon är det vår sista dag på äldreboendet så det blir väl bra. Har precis bakat chokladmuffins som jag tar med mig i morgon så att personalen, chefen, vi och de gamla får något gott att äta på eftermiddagen och det är ju vår sista dag så därför bjuder jag på något.
När jag kom hem åkte jag till Elin och vi gick in till stan och kollade på lite snygga smycken och kläder! JC har just nu t-shirtar för 10 kr bara! Helt sjukt. 


Visst ser dom helt underbart goda ut!
Nu vet jag inte riktigt vad jag ska göra, men vi hörs i morgon på kvällen någon gång.
Lovar att jag uppdaterar mer i helgen för då jobbar jag inte, kram!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
Ella
Jag är en tjej som bor i falkenberg, som ligger långt nere i svergie, i min blogg kan man läsa om min vardag.

RSS 2.0